2 Mayıs 2016 Pazartesi

Keşke Direnmek Zorunda Kalmasaydın Çocuk

Ülkemde,Dünya’da her gün yeni bir savaş,yeni bir ölüm haberi,yeni bir terör olayı...Bıktım , sıkıldım, usandım artık. Ölüm haberi görmek ,terör olayı, duymak ağlayan anneler, kan revan içindeki çocuklar acı ,üzüntü, çaresizlik, keder umutsuzluk görmek istemiyorum.
Çocuklar okula gitmeli parklarda oynamalı, bağıra bağıra şarkı söylemeli. Umut olmalı, sevgi olmalı ışık olmalı. Bütün evren onlara bakmalı onları dinlemeli dinlemeli ki ders almalı.. Ama neden bilinmez büyükler çocukları pek dinlemez ,görmez duymaz...
Artık bizler duyulmak istiyoruz görülmek önemsenmek istiyoruz.Bunun içinde bizleri duyan, dinleyen, önemseyen büyüklerimizin ışığında bir kampanya başlattık. Tüm dünyada’ki çocuklar adına, barış adına, dostluk adına, sevgi adına, umut adına...
Adına da ***BARIŞ İÇİN DİREN ÇOCUK *** dedik. 
Savaşa karşı diren çocuk, Sevgisizliğe karşı diren çocuk.
Cahilliğe karşı diren çocuk, Umutsuzluğa karşı diren çocuk..
Açlığa karanlığa karşı diren çocuk... 
Keşke direnmek zorunda kalmasaydın çocuk.
Her şey masallardaki kadar güzel olsaydı.
İnanıyorum barış için direnen her çocuk ışık olacak ,umut olacak sevgi olup çağlayacak.
Ama bunun için sizlerin sağduyusuna da ihtiyacımız var.
Sizlerin bizlere destek vermesini ve bu sayede kampanyamızın çığ gibi büyümesini istiyoruz. Ne olur sizlerde bizlere ellerinizi uzatın böylece hep beraber patlayan bombalara,terör olaylarına,ölen çocuklara ağlayan anne babalara,yurtsuz evsiz kalan insanlara *DUR* diyebilelim. 
Hadi o zaman *BARIŞ İÇİN DİREN ÇOCUK*
Utku (Yaş 13)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder